Zákaznický servis dne 8. května

 

Z důvodu státního svátku dne 8. 5. 2024 pro vás zákaznický servis Moser bude k dispozici opět ve čtvrtek dne 9. 5. 2024. Všechny příchozí objednávky i dotazy se pokusíme vyřídit co nejdříve. Děkujeme za pochopení.

 

Drobečková navigace

Zpět na časté dotazy

Je možné změnit adresu doručení?

Změnu adresy doručení pro vás snadno zařídíme, pokud zásilka ještě nebyla expedována, resp. předána kurýrní službě. Informaci, že je zásilka už u dopravce, dostanete e-mailem spolu s fakturou. Do té doby můžete určitě kontaktovat náš zákaznický servis, který údaje změní. Pokud byla zásilka už předána dopravci, požádejte prosím o změnu doručení přímo u přepravní společnosti.


K vašim službám

Omlouváme se, ale tyto webové stránky nejsou optimalizovány pro tento prohlížeč. Použijte prosím aktuální verzi prohlížeče Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, popř. Safari.