Zákaznický servis dne 8. května

 

Z důvodu státního svátku dne 8. 5. 2024 pro vás zákaznický servis Moser bude k dispozici opět ve čtvrtek dne 9. 5. 2024. Všechny příchozí objednávky i dotazy se pokusíme vyřídit co nejdříve. Děkujeme za pochopení.

 

Drobečková navigace

Zpět na časté dotazy

Stává se, že nestihnete produkt doručit v dohodnutém termínu?

Netěší nás to, ale musíme přiznat, že i to se může stát. Ke zpoždění občas dojde v důsledku nepředvídatelných okolností, pak opravdu nejsme schopni dohodnutý termín dodržet. Náš zákaznický servis v takovém případě komunikuje se zákazníky a snaží se společně s nimi najít nejlepší možné řešení (změna barvy produktu, kompletní změna objednávky, prodloužení termínu, vrácení peněz apod.).


K vašim službám

Omlouváme se, ale tyto webové stránky nejsou optimalizovány pro tento prohlížeč. Použijte prosím aktuální verzi prohlížeče Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, popř. Safari.