Zákaznický servis dne 8. května

 

Z důvodu státního svátku dne 8. 5. 2024 pro vás zákaznický servis Moser bude k dispozici opět ve čtvrtek dne 9. 5. 2024. Všechny příchozí objednávky i dotazy se pokusíme vyřídit co nejdříve. Děkujeme za pochopení.

 

Drobečková navigace

Zpět na časté dotazy

Jsou ceny uvedené u produktů konečné?

U produktů dodávaných do České republiky a Evropské unie zahrnuje cena daň z přidané hodnoty a všechny související poplatky. Pokud ale zboží míří jinam, je možné, že bude potřeba uhradit clo, lokální daně a další poplatky podle pravidel daného státu.

Cena dopravy se k hodnotě objednávky připočte ve druhém kroku nákupního košíku. Od určité hodnoty objednávky je doprava zdarma, více se dozvíte v bodě 1. Doprava.


K vašim službám

Omlouváme se, ale tyto webové stránky nejsou optimalizovány pro tento prohlížeč. Použijte prosím aktuální verzi prohlížeče Google Chrome, Firefox, Microsoft Edge, popř. Safari.